Miesto práce
Druh pracovného pomeru
Termín nástupu
Mzdové podmienky (brutto)
- 1 200 EUR/mesiac
- k základnej mzde prislúcha motivujúci systém kvartálnych odmien
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Hlavnou náplňou práce bude najmä, avšak nielen:
- Zabezpečovať plynulý chod recepcie
- Komunikovať s návštevníkmi showroomu a usmerňovať zákazníkov, čím bude prispievať k rýchlejšiemu vybaveniu ich požiadaviek (uvedenie zákazníkov a obchodných partnerov k cieľovému zamestnancovi)
- Zodpovedať za prvotný kontakt so zákazníkmi a obchodnými partnermi spoločnosti (osobne, telefonicky, a prostredníctvom e-mailu)
- Poskytovať administratívnu podporu servisu spoločnosti
- Pripravovať zasadačky za účelom porád, školení a stretnutí v priestoroch spoločnosti
- Zodpovedať za reprezentatívny vzhľad priestorov recepcie, priestorov pre zákazníkov a Ford Café
- Organizovať objednávky zákazníkov pre mechanickú dielňu
- Vykonávať štatistiku návštevnosti a požiadaviek zákazníkov (osobne aj telefonicky)
Zamestnanecké výhody, benefity
- Príspevky zo Sociálneho fondu (pri narodení dieťaťa, pri životnom jubileu, na dovolenku)
- Príspevok na doplnkové dôchodkové sporenie po odpracovaní 1 roka
- Zamestnanecká zľava na servis a náhradné diely
- Parkovacie miesto
- Bonus za odporúčanie nového zamestnanca
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
- stredoškolské s maturitou
- nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
Jazykové znalosti
- Anglický jazyk - Začiatočník (A2) a Slovenský jazyk - Expert (C2)
Ostatné znalosti
- Microsoft Word - Pokročilý
- Microsoft Excel - Pokročilý
- Microsoft PowerPoint - Pokročilý
- Microsoft Outlook - Pokročilý
Pozícia je vhodná pre absolventa
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- pozitívny prístup k ľuďom
- schopnosť komunikácie aj v stresových situáciách
- samostatnosť; schopnosť doťahovať úlohy do konca