VOĽNÉ PRACOVNÉ POZÍCIE

Máte záujem o niektorú z pozícií?

Pošlite nám svoj životopis na:

praca.smb@summit.sk

Senior Prijímací technik pre klampiarske a lakovacie opravy

Miesto práce

  • Tuhovská 9, Vajnory

Druh pracovného pomeru

  • Plný úväzok

Termín nástupu

  • ASAP

Mzdové podmienky (brutto)

  • 1 700 EUR/mesiac
  • Základná mzda 1700 € + variabilná zložka mzdy v priemere 1300 € (bez ohraničenia) + motivujúci systém kvartálnych odmien

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Riadenie tímu prijímacích technikov:

  • plánuje prerozdelenie zmien
  • plánuje neprítomnosti (dovolenky, školenia)
    Koordinácia príjmu opráv:
  • kontroluje dodržiavanie pracovných procesov prijímacej kancelárie
  • koordinácia a úprava plánovača opráv
  • plánuje zmenový kalendár podriadených zamestnancov
  • kalkuluje zákazky v súlade s právnymi predpismi
  • komunikuje so zákazníkom v otázke cien a rozsahu opráv vozidla
  • zastupuje prijímacích technikov v rozsahu:
  • prijíma vozidlá do servisu vozidiel, preveruje dostupnosť náhradných dielov, vytvára kalkuláciu a informuje zákazníka o predbežnej cene a termíne ukončenia opravy
  • manažuje zákazky v spolupráci s klampiarňou a lakovňou
  • kontroluje kvalitu a kompletnosť požadovaných úkonov podľa zákazkového listu a obhliadky poisťovne
  • komunikuje s klientom aj s ostatnými subjektami pri vybavovaní poistných udalostí
  • posudzuje právny nárok na poskytnutie poistného plnenia, vykonáva obhliadky
  • zabezpečuje objednávanie lakovacieho materiálu a kontroluje skladový systém
  • aktívne udržiava klientsku databázu
  • kontroluje úhrady faktúr v rámci svojich kompetencií
  • kontaktuje lízingové spoločnosti v prípade zákazníkov operatívneho lízingu
  • rieši zákaznícke reklamácie v rámci svojich kompetencií
  • rieši prepravné poškodenia
  • pracuje v kalkulačnom programe Audatex, Audanet
  • Riadenie klampiarov a lakýrnikov:
  • kontroluje kvalitu práce po ukončení prác v servise (čistota vozidla, odovzdané a potvrdené listy mechanikov, správny stav km na zákazke po ukončení opravy)
  • plánuje prerozdelenie zmien – vytvára mesačný plánovač zmien (dovolenky, školenia, ...)
  • registruje mechanikov na povinné školenia vyhlásené importérom
    Ďalšie zodpovednosti:
  • reportuje priamemu nadriadenému
  • kontroluje udržiavanie poriadku priestoru príjmu opráv (clean desk policy)
  • dohliada na dodržiavanie štandardov a smerníc platných pre servis vozidiel v rámci dielne

Zamestnanecké výhody, benefity

  • Príspevky zo sociálneho fondu
  • Príspevok na doplnkové dôchodkové sporenie po odpracovaní 1 roka
  • Zamestnanecká zľava na servis
  • Parkovacie miesto
  • Bonus za odporúčanie nového zamestnanca

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

  • stredoškolské s maturitou
  • nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
  • vysokoškolské I. stupňa

Vzdelanie v odbore

  • technické

Jazykové znalosti

  • Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Vodičský preukaz

  • B

Počet rokov praxe

  • 5

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • Výborné komunikačné zručnosti a príjemné vystupovanie
  • Orientácia na zákazníka
  • Samostatnosť, flexibilita, zodpovednosť
  • Orientácia vo vozidlách, prehľad o klampiarskych a lakovníckych prácach
  • Poznatky o kalkulačných systémoch poisťovní podmienkou
  • Predchádzajúce skúsenosti na obdobnej pozícii
  • Proaktívny prístup k sebazdokonaľovaniu
  • Práca s PC (MS Office)
  • Znalosť angličtiny - mierne pokročilá úroveň
  • Ochota učiť sa

Recepčná v showroome Ford

Miesto práce

  • Tuhovská 9, Vajnory

Druh pracovného pomeru

  • Plný úväzok

Termín nástupu

  • dohodou

Mzdové podmienky (brutto)

  • 1 200 EUR/mesiac
  • k základnej mzde prislúcha motivujúci systém kvartálnych odmien

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Hlavnou náplňou práce bude najmä, avšak nielen:
  • Zabezpečovať plynulý chod recepcie
  • Komunikovať s návštevníkmi showroomu a usmerňovať zákazníkov, čím bude prispievať k rýchlejšiemu vybaveniu ich požiadaviek (uvedenie zákazníkov a obchodných partnerov k cieľovému zamestnancovi)
  • Zodpovedať za prvotný kontakt so zákazníkmi a obchodnými partnermi spoločnosti (osobne, telefonicky, a prostredníctvom e-mailu)
  • Poskytovať administratívnu podporu servisu spoločnosti
  • Pripravovať zasadačky za účelom porád, školení a stretnutí v priestoroch spoločnosti
  • Zodpovedať za reprezentatívny vzhľad priestorov recepcie, priestorov pre zákazníkov a Ford Café
  • Organizovať objednávky zákazníkov pre mechanickú dielňu
  • Vykonávať štatistiku návštevnosti a požiadaviek zákazníkov (osobne aj telefonicky)

Zamestnanecké výhody, benefity

  • Príspevky zo Sociálneho fondu (pri narodení dieťaťa, pri životnom jubileu, na dovolenku)
  • Príspevok na doplnkové dôchodkové sporenie po odpracovaní 1 roka
  • Zamestnanecká zľava na servis a náhradné diely
  • Parkovacie miesto
  • Bonus za odporúčanie nového zamestnanca

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

  • stredoškolské s maturitou
  • nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie

Jazykové znalosti

  • Anglický jazyk - Začiatočník (A2) a Slovenský jazyk - Expert (C2)

Ostatné znalosti

  • Microsoft Word - Pokročilý
  • Microsoft Excel - Pokročilý
  • Microsoft PowerPoint - Pokročilý
  • Microsoft Outlook - Pokročilý

Pozícia je vhodná pre absolventa

  • Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • pozitívny prístup k ľuďom
  • schopnosť komunikácie aj v stresových situáciách
  • samostatnosť; schopnosť doťahovať úlohy do konca